Pupić-Bakrač, Lucija (2022) Primjena umjetne inteligencije u marketingu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].
PDF
Z1249_Pupić_Bakrač_Lucija.pdf Download (712kB) |
Abstract
U ovom radu se pisalo o umjetnoj inteligenciji kao dio marketinških odjela poduzeća. U prvom dijelu sadržaja govorilo se o samoj pojavi umjetne inteligencije i njenom značenju. Raspisale su se i obrazložile njene pozitivne i negativne strane te je objašnjen njen utjecaj na društvo do sada, ali i njen mogući razvoj u budućnosti te posljedice koje dolaze sa tim. U drugom dijelu orijentacija je bila na primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Način na koji se umjetna inteligencija uklopila u digitalni marketing, strategije koje poduzetnici trebaju primijeniti kako bi uspješno implementirali umjetnu inteligenciju u svoje poslovanje te detaljnije analiziranje virtualnih digitalnih asistenata su neke od glavnih točaka. Kao eksperimentalni dio rada, napravljena je komparativna analiza primjene umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima svjetski poznatih kompanija Google, Microsoft, Amazon, Apple, Netflix, Uber te Državno sveučilište Georgia te su se ispisale smjernice kako to rade tržišni lideri za benchmarking ostalim poduzećima.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bratić, Diana |
Thesis Committee: | Bates, Irena and Bratić, Diana and Pasanec Preprotić, Suzana |
Defence date: | 23 September 2022 |
Uncontrolled Keywords: | umjetna inteligencija, digitalni marketing, marketinška strategija, virtualni glasovni asistent |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 31 |
Callnumber: | BRA 2022 PUP |
Inventory number: | Z1249 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 24 Nov 2023 09:20 |
Last Modified: | 24 Nov 2023 09:20 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3543 |
Actions (login required)
View Item |