Krajina, Jurica (2021) Utjecaj animacije kartica u grafičkim korisničkim sućeljima na korisničko iskustvo. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Dolić, Jurica].
PDF
DB996_Krajina_Jurica.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
U ovom radu proučava se ispitivanje utjecaja animacije u području dizajna web stranica i mobilnih aplikacija. Posljednjih godina uočeno je veliko zanimanje za stvaranje modularnih uzoraka korisničkog sučelja koji dobro funkcioniraju na različitim zaslonima i veličinama prozora. Jedna od takvih novih komponenata korisničkog sučelja je kartica - površina koja objedinjuje sadržaj i radnje na pojedinu temu, te joj je namjena potaknuti korisnike da ju aktiviraju kako bi vidjeli više detalja. Kartica je spremnik za nekoliko kratkih povezanih podataka. Približno podsjeća na igraću kartu u veličini i obliku, a zamišljen je kao povezani, sažeti prikaz konceptualne cjeline. Često korištene geste za manipulaciju karticama uključuju horizontalni pokret (eng. swipe), praćenje pritiskom (eng. pick-up and move) i vertikalni pokret (eng.scroll). Kada se animacija koristi na suptilan način, to može pomoći korisnicima u izgradnji mentalnih modela o tome kako sustav funkcionira i kako mogu s njim komunicirati. Upravo one animacije koje ispunjavaju vrijeme prijelaza u aplikaciji su one koje poboljšavaju iskustvo korisnika, dok s druge strane, korisnici animacije koje služe za isključivo vizualni doživljaj, a nemaju svoju svrhu, smatraju gubitkom vremena. Očekivani rezultat ispitivanja bi bila potvrda da je dizajn animacije kartice direktno povezan sa tematikom aplikacije. Rezultati rada bili bi primjenjivi pri izradi predložaka za animiranje kartica u području dizajna web stranica i mobilnih aplikacija.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Dolić, Jurica |
Thesis Committee: | Jurković, Vanda and Dolić, Jurica and Kovačević, Dorotea |
Defence date: | 24 September 2021 |
Abstract in english: | This paper examines the impact of animation in the field of website design and mobile applications. In recent years, there has been a great deal of interest in creating modular UI patterns that work well on a variety of screens and window sizes. One such new component of the user interface is the tab - a surface that brings together content and actions on a particular topic, and its purpose is to encourage users to activate it to see more details. The card is a container for several short-term connected data. It is approximately reminiscent of a playing card in size and shape, and is conceived as a connected, concise representation of the conceptual whole. Commonly used card manipulation gestures include "swipe", "pick-up and move", and "scroll". When animation is used in a subtle way, it can help users build mental models of how the system works and how they can communicate with it. Precisely those animations that meet the transition time in the application are those that enhance the user experience, while on the other hand, animations that serve solely as a visual experience and have no purpose, users consider a waste of time. The expected test result would be confirmation that the card animation design is directly related to the theme of the application. The results of the work would be applicable in the development of templates for animating cards in the field of website design and mobile applications. |
Uncontrolled Keywords: | kartica, animacija, dizajn, web stranica, aplikacija |
Keywords in english: | card, animation, design, website, application |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 52 |
Callnumber: | DOL 2021 KRA |
Inventory number: | DB996 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 07 Dec 2023 11:36 |
Last Modified: | 07 Dec 2023 11:36 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3584 |
Actions (login required)
View Item |