Izrada dvodimenzionalnog grafičkog okruženja i razvoj interaktivne računalne igre

Prpić, Lucijan (2021) Izrada dvodimenzionalnog grafičkog okruženja i razvoj interaktivne računalne igre. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Skala, Tibor].

[thumbnail of DB1046_Prpić_Lucijan.pdf] PDF
DB1046_Prpić_Lucijan.pdf

Download (6MB)

Abstract

Posljedica sve većeg i bržeg razvoja industrije igara jest njena dostupnost širem krugu ljudi bez većih troškova izrade ili velikog budžeta potrebnog za njihovu distribuciju. Upravo se zbog te sve veće dostupnosti rađaju i novi načini primjene igara gdje focus ne mora biti samo na igrivoj vrijednosti već i na ostalim funkcijama koje mogu biti ukomponirane u ostalim granama različitih struka. Potencijal igara da budu nešto više se zadnjih godina eksponencijalno povećao zahvaljujući već spomenutoj većoj dostupnosti, tehnologiji i razvitku ostalih medija. Razvijanjem spomenutih tehnologija i medija dolazi do sve većeg razvoja pogonskih sklopova (eng. game engine). Jedan od tih pogonskih sklopova jest Unity. Korištenjem programa Unity svatko može (s određenim znanjem) i bez velikih troškova izraditi potpuno funkcionalnu igru. Razvojem multimedije kao i ostalih grafičkih alata (Photoshop, Illustrator, Clip studio paint) mogu se izraditi kreativni projekti s različitim svrhama koji imaju potencijala produbiti grafičku tehnologiju predstavljajući nove potencijalne smjerove u kojima se ona može kretati. Korištenjem navedenih programa stvaraju se elementi međusobno povezani logikom stvorenom programskim jezikom #C pomoću programa Visual Studio Code koji služi kao integrirano razvojno okruženje, te je partnerska aplikacija Unity-ju. Visual Studio Code ima ulogu platforme na kojoj se pišu kodovi za skripte korištene u Unity-ju prilikom razvoja igre. Istražit će se na koje se sve načine projekt može iskoristiti kako bi ispunio svoj puni potencijal u grafičkoj tehnologiji kao i njegova namjena na tržištu. Svaka faza izrade bit će potkrijepljena slikama izrade željenog projekta i objašnjena u dijelovima gdje je za svaki dio potrebno znanje različitih polja tehnologije te je svaki dio jednako bitan u razvoju dvodimenzionalnog grafičkog okruženja što će rezultirati funkcionalnom igrom. Od planiranja koncepta, izrade elemenata i programiranja, do izrade animacije i dijaloga potrebnih za potpuno igrače iskustvo. Cilj ovog rada jest stvoriti 2D grafičko okruženje koje osim iskustva same igre i priče daje igraču određene beneficije koje se mogu iskoristiti i u stvarnom svijetu napretkom kroz igru. Ovo grafičko okruženje poslužit će kao sredstvo koje može biti iskorišteno u svrhe promocije, kao i marketinških planova gdje se prolaskom spomenute igre dobiva popust pri kupnji određenog proizvoda. Isto tako se može iskoristiti kao i interaktivna galerija radova gdje se korisnik pritiskom miša može kretati po prostoriji i interaktirati sa slikama, rješavati zagonetke, i biti dio multimedijalnog svijeta.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Skala, Tibor
Thesis Committee: Rudolf, Maja and Skala, Tibor and Stanić Loknar, Nikolina
Defence date: 30 September 2021
Uncontrolled Keywords: Računalne igre, Unity 2D, Clip studio paint, Photoshop, Illustrator, Visual studio code, Korisničko sučelje
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 75
Callnumber: SKA 2021 PRP
Inventory number: DB1046
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 21 Dec 2023 10:12
Last Modified: 21 Dec 2023 10:12
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3634

Actions (login required)

View Item View Item