Saletović, Jasmin (2012) Produkt fotografija u funkciji grafičkog dizajna. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mikota, Miroslav].
|
PDF
DB151_Saletović_Jasmin.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Fotografija je medij kojega prepoznaju i razumiju svi ljudi, neovisno iz koje kulture ili pozadine potječu, stoga ne čudi što se našla u centru zbivanja komercijalnog oglašavanja gdje je brza, čitka i jasna komunikacija nužna za uspješno poslovanje. No kako je svijet oglašavanja jako kompleksan, fotografija je morala koegzistirati uz druge umjetničke, komunikacijske i društveno humanističke znanosti. U ovom radu prikazuje se povijesni razvoj, kulturni pokreti koji su se razvijali i širili paralelno sa svim vrstama umjetnosti i najbitniji predstavnici i pioniri reklamne fotografije. Također su prikazane podvrste reklamne fotografije, s posebnim naglaskom na produkt fotografiju, radi boljeg razumijevanja današnje potražnje klijenata i potrošača, ali i funkcije fotografije unutar grafičkog dizajna koji je neizostavan dio u reklamiranju proizvoda. Analiziraju se sintaktički i semantički elementi, proučavaju se primjeri i s dobivenim zaključcima u zadnjem se dijelu ovoga diplomskog rada vrši analiza autorskih reklamnih fotografija.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mikota, Miroslav |
Defence date: | 20 September 2012 |
Abstract in english: | Advertising photography is a medium which is recognized by all people regardless of their background or culture, so it’s not a big surprise that photography is in the middle of commercial advertising where fast, legible and clear communication is needed. But, because the world of advertising is so complex, photography had to coexist with other forms of art, communication and socio-humanities. This thesis analyzes the development of advertising photography throughout history, cultural movements which spread out alongside all types of art and the pioneers of advertising photography. Also, all types of advertising photography are analyzed, with special overview on product photography, for better understanding of the client and consumers needs as well as the photography function within graphical design which is crucial in product advertising. In the last part of the thesis the syntactic and semantic elements and examples are being studied and with the given conclusions author made photos are analyzed. |
Uncontrolled Keywords: | Reklama, Komunikacija, Umjetnost, Produkt, Fotografija |
Keywords in english: | Advertising, Communication, Art, Product, Photography |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 94 |
Callnumber: | mik 2012 sal |
Inventory number: | DB151 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:40 |
Last Modified: | 24 Apr 2014 13:39 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/964 |
Actions (login required)
View Item |