Pravdić, Igor (2012) Primjena multimedijskih tehnologija u poslovanju. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
PDF
DB153_Pravdić_Igor.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Primjena multimedijskih tehnologija zastupljena je u gotovo svim poduzećima te zauzima istaknuto mjesto u njihovim poslovanjima u suvremenom multimedijskom okruţenju kada se vodi velika trţišna bitka za svakog kupca. Današnje multimedijske tehnologije zasnivaju se na primjeni računala kao osnovnog sredstva za obavljanje poslova, povezenih u računalnu mreţu zajedno sa svim modernim, novonastalim informatičkim metodama i tehnologijama. Multimedijska tehnologija zapravo predstavlja poveznicu izmeĎu računala, telekomunikacija i softwera te upravo ona omogućuje učinkovit rad organizacije i konkurentnost na trţištu. Eksponencijalni razvoj multimedijskih tehnologija u posljednjih nekoliko godina utječe na sve segmente ljudskog ţivota. Mijenja se način na koji komuniciramo kao i način na koji poslujemo. Poslovanje bez primjene multimedijskih tehnologija u suvremenom multimedijskom okruţju postaje nezamislivo. Cilj ovog diplomskog rada je istraţiti u kolikoj mjeri i na koji način suvremene multimedijske tehnologije utječu na način kako komuniciramo i kako poslujemo. Na osnovu rezultata istraţivanja biti će odabrani optimalni modeli primjene koji će omogućiti veću učinkovitost i ubrzati rad u različitim segmentima ljudskog društva u suvremenom multimedijskom okruţju.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Defence date: | 20 September 2012 |
Abstract in english: | The application of multimedia technology is represented in almost all businesses and occupies a prominent place in their business in the contemporary multimedia environments when the market takes great battle for every customer. Today's multimedia technologies are based on the use of computers as a basic means for jobs, connected in the network along with all the modern, the new IT methods and technologies. Multimedia technology is actually a connection between the computer, telecommunications and software, and it just allows efficient operation of the organization and competitiveness in the market. The exponential development of multimedia technology in recent years, affecting all aspects of human life. It changes the way of communication and the way how we do business. Operations without the use of multimedia technology in the contemporary multimedia environments becomes inconceivable. The aim of this master's thesis is to investigate to what extent and in what way the modern media technologies affect how we communicate and how we operate. Based on the results of the survey will be selected optimal models use which will provide greater efficiency and speed up the work in a variety of areas in the contemporary multimedia environments. |
Uncontrolled Keywords: | multimedija, multimedijska tehnologija, interaktivnost, internet, elektroničko poslovanje |
Keywords in english: | multimedia, multimedia technology, interactivity, Internet, e-business |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 72 |
Callnumber: | mrv 2012 pra |
Inventory number: | DB153 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:40 |
Last Modified: | 25 Apr 2014 08:13 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/966 |
Actions (login required)
View Item |