Oblikovanje novog vizualnog identiteta za obrt "Birotehnika"

Tkalčević, Karolina (2015) Oblikovanje novog vizualnog identiteta za obrt "Birotehnika". Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Brozović, Maja].

[img]
Preview
PDF
DB429_Tkalčević_Karolina.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Predmet istraživanja ovog diplomskog rada jest izrada novog vizualnog identiteta za obiteljski obrt „Birotehnika“ iz Križevaca. „Birotehnika“ je obrt za preciznu mehaniku, elektroniku i trgovinu uz koju nudi i usluge dizajna i tiska. Postoji duži niz godina, točnije od 1992. godine pod istim vizualnim identitetom. U radu će biti prikazana djelatnost obrta novim vizualnim identitetom što zbog velike tradicije koju posjeduje ne bi smjelo predstavljati problem, već pomoći da se istaknu od konkurencije i povećaju prepoznatljivost diljem cijele zemlje. Tijek izrade novog identiteta sastoji se od više faza koje uključuju teorijski dio sa objašnjenim pojmovima ključnim za ovaj rad, prikupljanje općih informacija o samom obrtu, oblikovanje novog vizualnog identiteta na temelju rezultata prikupljenih anketom te izrada knjige standarda novog vizualnog identiteta.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Brozović, Maja
Defence date: 17 July 2015
Abstract in english: The subject of this diploma thesis is, development of a new visual identity for the family business „Birotehnika“ Križevci. „Birotehnika“ is business that offers the craft of precision engineering, electronic and trade along design service with printing services. It has a long history, since 1992. under the same visual identity. The paper will display new visual identity due to business that it represents in accordance with great tradition that it has witch will help to highlight the business from the competition and increase visibility throughout the country. The course of developing a new identity consists of several phases that includes theoretical part with terms that are important for this paper, collecting general information about the trades, creating a new visual identity based on the results collected by the survey and preparation of a book of standards of the new visual identity.
Uncontrolled Keywords: vizualni identitet, prikupljanje informacija, oblikovanje vizualnog identiteta, knjiga standarda
Keywords in english: visual identity, information gathering, visual identity figuration, book of standards
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 68
Callnumber: bro 2015 tka
Inventory number: DB429
Depositing User: Antonia Grgurović
Status: Unpublished
Date Deposited: 25 Aug 2015 11:08
Last Modified: 25 Aug 2015 11:08
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2259

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year