Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače

Šokac, Tea (2016) Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img]
Preview
PDF
DB511_Šokac_Tea.pdf

Download (19MB) | Preview

Abstract

Problematika koja se istražuje u ovom radu temelji se na načinu prikaza sadržaja u oglašavanju kozmetičkih proizvoda. Oglašavanje predstavlja značajan faktor u interakciji proizvođača i potrošača, stoga će se pokušati analizirati koji način prikazivanja sadržaja u video reklamama je najprihvatljiviji za potrošače. Prilikom analiziranja sagledati će se dva najvažnija parametra u oblikovanju reklamnih proizvoda – video isječci i pokretna grafika. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj pokretne grafike, karakteristike elemenata pokretne grafike, čimbenici marketinške komunikacije, ponašanje potrošača, percepcija, pažnja i analiza kozmetičkih reklama. U eksperimentalnom dijelu opisati će se istraživanje putem upitnika i putem eye tracking uređaja na temelju kojih će biti predstavljeni rezultati diplomskog rada. Također, predstaviti će se dvije video reklame napravljene u svrhu eye tracking istraživanja. Cilj rada je definirati utječe li pokretna grafika u reklamama za kozmetičke proizvode na potrošački mentalitet i stvara li najbolju podlogu za odluku o kupnji.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Thesis Committee: Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Stanić Loknar, Nikolina
Defence date: 11 February 2016
Abstract in english: The issues explored in this paper are based on the way content is displayed in the advertising of cosmetic products. Advertising is an important factor in the interaction between producers and consumers, hence, the way of displaying content in video commercials that is most acceptable to consumers will be analyzed. When analyzing, the two most important parameters in designing advertising products will be observed – video clips and motion graphics. Theoretical part will describe historical development of motion graphics, characteristics of motion graphics elements, advertising coummunication factors, consumer behaviour, perception, attention and, in addition, preresearch based on cosmetic video advertisments will be presented. In the experimental part results of the paper based on survey and eye tracking research will be described. Furthermore, two video commercials made for the purpose of eye tracking research will be presented. The aim of master thesis is to define the influence of motion graphics in cosmetic advertising on consumer mentality and its ability to create the best basis for buying decision.
Uncontrolled Keywords: pokretna grafika, oglašavanje, kozmetički proizvodi
Keywords in english: motion graphics, advertising, cosmetic products
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 85
Callnumber: PIB 2016 ŠOK
Inventory number: DB511
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 12 Feb 2016 13:53
Last Modified: 12 Feb 2016 13:53
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2475

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year