Panižić, Kristina (2008) Interkulturalni aspekti grafičke komunikacije. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
Z58_Panižić_Kristina.pdf Restricted to Registered users only Download (991kB) |
Abstract
Kultura predstavlja cjelokupno nasljeđe neke grupe ljudi, njihovo materijalno i duhovno djelovanje. Svaka kultura odlikuje se svojom raznolikošću i posebnošću. Ta raznolikost proizlazi iz različitog načina razmišljanja i djelovanja pojedinaca. Zbog toga su vrlo česti sukobi i nesporazumi među pripanicima različitih kultura. Kulturu možemo gledati u materijalnom (kao civilizaciju) i duhovnom smislu (kao cjelokupna dostignuća čovjeka). Prema odnosu pojedinih kultura razlikujemo kulturne i nekulturne ljude. Osnovna potreba svakog čovjeka je komunikacija. Još od početka čovjek osjeća potrebu za pripadanjem, a to zadovoljava komunikacijom. Razvoj pisma označava početak nastajanja civilizacija. Komunikacija prelazi na višu razinu, moguć je prijenos informacija na daljinu. Nakon izuma tiskarskog stroja dolazi do revolucije u svijetu komunikacije. Knjige se tiskaju velikom brzinom i u velikim količinama a to dovodi do otvaranja knjižnica diljem sijeta. Razvija se i novinarstvo. Zahvaljujući industrijskoj revoluciji i novim znanstvenim otkrićima razvijaju se novi mediji (radio, televizor, telefon) što je još jedna prekretnica u svijetu komunikacije. Za većinu pojedinaca interkulturalno komuniciranje predstavlja velik problem. Potrebno je jako dobro poznavanje stranih jezika i kulture. Danas je to posebno naglašeno zbog globalizacije. Svijet se nastoji ujediniti i povezati preko različitih medija za što su najodgovorniji grafičari i grafički dizajneri. Njihova je suradnja ključ dobrog prezentiranja kako tuđe kulture u svojoj, tako i svoje u inozemstvu.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | 2008 |
Uncontrolled Keywords: | Kultura, Civilizacija, Interkulturalna komunikacija, Empatija, Tolerancija, Internet, Reklame, Vizualni identitet |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 26 |
Callnumber: | ple 2008 pan |
Inventory number: | Z58 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:41 |
Last Modified: | 22 May 2014 09:06 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1032 |
Actions (login required)
View Item |