Interkulturalni aspekti grafičke komunikacije

Panižić, Kristina (2008) Interkulturalni aspekti grafičke komunikacije. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].

[img] PDF
Z58_Panižić_Kristina.pdf
Restricted to Registered users only

Download (991kB)

Abstract

Kultura predstavlja cjelokupno nasljeđe neke grupe ljudi, njihovo materijalno i duhovno djelovanje. Svaka kultura odlikuje se svojom raznolikošću i posebnošću. Ta raznolikost proizlazi iz različitog načina razmišljanja i djelovanja pojedinaca. Zbog toga su vrlo česti sukobi i nesporazumi među pripanicima različitih kultura. Kulturu možemo gledati u materijalnom (kao civilizaciju) i duhovnom smislu (kao cjelokupna dostignuća čovjeka). Prema odnosu pojedinih kultura razlikujemo kulturne i nekulturne ljude. Osnovna potreba svakog čovjeka je komunikacija. Još od početka čovjek osjeća potrebu za pripadanjem, a to zadovoljava komunikacijom. Razvoj pisma označava početak nastajanja civilizacija. Komunikacija prelazi na višu razinu, moguć je prijenos informacija na daljinu. Nakon izuma tiskarskog stroja dolazi do revolucije u svijetu komunikacije. Knjige se tiskaju velikom brzinom i u velikim količinama a to dovodi do otvaranja knjižnica diljem sijeta. Razvija se i novinarstvo. Zahvaljujući industrijskoj revoluciji i novim znanstvenim otkrićima razvijaju se novi mediji (radio, televizor, telefon) što je još jedna prekretnica u svijetu komunikacije. Za većinu pojedinaca interkulturalno komuniciranje predstavlja velik problem. Potrebno je jako dobro poznavanje stranih jezika i kulture. Danas je to posebno naglašeno zbog globalizacije. Svijet se nastoji ujediniti i povezati preko različitih medija za što su najodgovorniji grafičari i grafički dizajneri. Njihova je suradnja ključ dobrog prezentiranja kako tuđe kulture u svojoj, tako i svoje u inozemstvu.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Plenković, Mario
Defence date: 2008
Uncontrolled Keywords: Kultura, Civilizacija, Interkulturalna komunikacija, Empatija, Tolerancija, Internet, Reklame, Vizualni identitet
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 26
Callnumber: ple 2008 pan
Inventory number: Z58
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Nov 2013 21:41
Last Modified: 22 May 2014 09:06
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1032

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year