Usporedba tiskanog i digitalnog oblika interaktivne knjige za djecu

Čerjavić, Dario (2014) Usporedba tiskanog i digitalnog oblika interaktivne knjige za djecu. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mrvac, Nikola].

[img]
Preview
PDF
DB322_Cerjavic_Dario.pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

U ovom diplomskom radu obrađena je tema digitalnih i tiskanih interaktivnih knjiga za djecu, te su za potrebe eksperimentalnog dijela rada napravljene dvije verzije interaktivne knjige o Crvenkapici, dakle ciljana skupina bi bila djeca vrtićke i predškolske dobi. Obrađene su teme oko pojave interaktivnosti kako u tiskanom obliku, tako i u digitalnom, elementi od kojih se pojedini oblici knjige sastoje, te razlike. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada provelo se istraživanje o prihvaćenosti jedne ili druge verzije knjige, te da li djeca razumiju sam koncept učenja kroz interaktivne knjige, da li razumiju koja se interakcija od njih očekuje, te koji oblik knjige im daje više informacija. Digitalna i tiskana verzija knjige imaju zvučne dijelove, pa je u provedeno istraživanje može li knjiga poslužiti i u učenju čitanja. Istraživanje se provelo i na roditeljima djece, jer na kraju, ipak oni odlučuju o kupnji knjiga.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mrvac, Nikola
Defence date: 5 March 2014
Abstract in english: U ovom diplomskom radu obrađena je tema digitalnih i tiskanih interaktivnih knjiga za djecu, te su za potrebe eksperimentalnog dijela rada napravljene dvije verzije interaktivne knjige o Crvenkapici, dakle ciljana skupina bi bila djeca vrtićke i predškolske dobi. Obrađene su teme oko pojave interaktivnosti kako u tiskanom obliku, tako i u digitalnom, elementi od kojih se pojedini oblici knjige sastoje, te razlike. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada provelo se istraživanje o prihvaćenosti jedne ili druge verzije knjige, te da li djeca razumiju sam koncept učenja kroz interaktivne knjige, da li razumiju koja se interakcija od njih očekuje, te koji oblik knjige im daje više informacija. Digitalna i tiskana verzija knjige imaju zvučne dijelove, pa je u provedeno istraživanje može li knjiga poslužiti i u učenju čitanja. Istraživanje se provelo i na roditeljima djece, jer na kraju, ipak oni odlučuju o kupnji knjiga.
Uncontrolled Keywords: tiskane interaktivne knjige, digitalne interaktivne knjige, pop-up elementi, paper engineer, interaktivnost
Keywords in english: printed interactive books, digital interactive books, pop-up elements, paper engineer,interactivity
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 90
Callnumber: mrv 2014 čer
Inventory number: DB322
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Apr 2014 09:23
Last Modified: 15 Apr 2014 09:23
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1495

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year