Čerjavić, Dario (2014) Usporedba tiskanog i digitalnog oblika interaktivne knjige za djecu. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
|
PDF
DB322_Cerjavic_Dario.pdf Download (6MB) | Preview |
Abstract
U ovom diplomskom radu obrađena je tema digitalnih i tiskanih interaktivnih knjiga za djecu, te su za potrebe eksperimentalnog dijela rada napravljene dvije verzije interaktivne knjige o Crvenkapici, dakle ciljana skupina bi bila djeca vrtićke i predškolske dobi. Obrađene su teme oko pojave interaktivnosti kako u tiskanom obliku, tako i u digitalnom, elementi od kojih se pojedini oblici knjige sastoje, te razlike. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada provelo se istraživanje o prihvaćenosti jedne ili druge verzije knjige, te da li djeca razumiju sam koncept učenja kroz interaktivne knjige, da li razumiju koja se interakcija od njih očekuje, te koji oblik knjige im daje više informacija. Digitalna i tiskana verzija knjige imaju zvučne dijelove, pa je u provedeno istraživanje može li knjiga poslužiti i u učenju čitanja. Istraživanje se provelo i na roditeljima djece, jer na kraju, ipak oni odlučuju o kupnji knjiga.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Defence date: | 5 March 2014 |
Abstract in english: | U ovom diplomskom radu obrađena je tema digitalnih i tiskanih interaktivnih knjiga za djecu, te su za potrebe eksperimentalnog dijela rada napravljene dvije verzije interaktivne knjige o Crvenkapici, dakle ciljana skupina bi bila djeca vrtićke i predškolske dobi. Obrađene su teme oko pojave interaktivnosti kako u tiskanom obliku, tako i u digitalnom, elementi od kojih se pojedini oblici knjige sastoje, te razlike. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada provelo se istraživanje o prihvaćenosti jedne ili druge verzije knjige, te da li djeca razumiju sam koncept učenja kroz interaktivne knjige, da li razumiju koja se interakcija od njih očekuje, te koji oblik knjige im daje više informacija. Digitalna i tiskana verzija knjige imaju zvučne dijelove, pa je u provedeno istraživanje može li knjiga poslužiti i u učenju čitanja. Istraživanje se provelo i na roditeljima djece, jer na kraju, ipak oni odlučuju o kupnji knjiga. |
Uncontrolled Keywords: | tiskane interaktivne knjige, digitalne interaktivne knjige, pop-up elementi, paper engineer, interaktivnost |
Keywords in english: | printed interactive books, digital interactive books, pop-up elements, paper engineer,interactivity |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 90 |
Callnumber: | mrv 2014 čer |
Inventory number: | DB322 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Apr 2014 09:23 |
Last Modified: | 15 Apr 2014 09:23 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1495 |
Actions (login required)
View Item |