Bodružić, Andrej (2016) Animacija u Blenderu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].
|
PDF
Z709_Bodružić_Andrej.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Tema završnog rada je računalna animacija. U teoretskom dijelu rada je prikazana povijest animacije i objašnjeno je 12 principa animiranja koje su napisali Ollie Johnston i Frank Thomas, majstori animatori u Walt Disney Studiu u kojemu je izrađena vlastita animacija i opisan proces. Animacija se bavi mladim čarobnjakom koji isprobava čarolije. Kao softver za izradu animacije korišten je primarno Blender, zatim Photoshop za kreaciju tekstura potrebnih za modele i storyboard i Audacity za obradu zvukova.
| Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
|---|---|
| Mentor name: | Mandić, Lidija |
| Thesis Committee: | Strgar Kurečić, Maja and Mandić, Lidija and Poljičak, Ante |
| Defence date: | 16 September 2016 |
| Uncontrolled Keywords: | Blender, Animacija, 3D, Storyboard, Rigg, Modeliranje, Teksturiranje, Osvijetljenje, Video obrada |
| Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
| Institution: | Grafički fakultet |
| City: | Zagreb |
| Number of Pages: | 38 |
| Callnumber: | MAN 2016 BOD |
| Inventory number: | Z709 |
| Depositing User: | Nina Jelača |
| Status: | Unpublished |
| Date Deposited: | 27 Sep 2016 08:46 |
| Last Modified: | 27 Sep 2016 08:46 |
| URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2519 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |




Download Statistics
Download Statistics