Bodružić, Andrej (2016) Animacija u Blenderu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].
|
PDF
Z709_Bodružić_Andrej.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Tema završnog rada je računalna animacija. U teoretskom dijelu rada je prikazana povijest animacije i objašnjeno je 12 principa animiranja koje su napisali Ollie Johnston i Frank Thomas, majstori animatori u Walt Disney Studiu u kojemu je izrađena vlastita animacija i opisan proces. Animacija se bavi mladim čarobnjakom koji isprobava čarolije. Kao softver za izradu animacije korišten je primarno Blender, zatim Photoshop za kreaciju tekstura potrebnih za modele i storyboard i Audacity za obradu zvukova.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Thesis Committee: | Strgar Kurečić, Maja and Mandić, Lidija and Poljičak, Ante |
Defence date: | 16 September 2016 |
Uncontrolled Keywords: | Blender, Animacija, 3D, Storyboard, Rigg, Modeliranje, Teksturiranje, Osvijetljenje, Video obrada |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 38 |
Callnumber: | MAN 2016 BOD |
Inventory number: | Z709 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 27 Sep 2016 08:46 |
Last Modified: | 27 Sep 2016 08:46 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2519 |
Actions (login required)
View Item |