Ambalaža u funkciji poboljšanja prodaje proizvoda

Ljubić, Ivona (2016) Ambalaža u funkciji poboljšanja prodaje proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Lajić, Branka].

[img] PDF
Z731_Ljubić_Ivona.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Ambalaža je ukratko zajednički naziv za raznovrsne materijale, u koje se smješta, umata i pakira roba. Prema tržišnim pokazateljima industrijska ambalaža je jedna od najbrže rastućih industrijskih grana, posebice u prehrambenoj industriji. Sama ambalaža ima višeznačnu funkciju od kojih je njena prodajna jedna od najznačajnijih. Dobro osmišljena i dizajnirana ambalaža uspostavlja direktnu vezu između potrošača i proizvođača, ona proizvodu daje dodatni smisao i privlači potrošača na kupnju, te stoga proizvođači moraju biti svjesni stalnog ulaganja u razvoja ambalaže, posvećujući pažnju svakom od njenih elemenata. Svaki element ima svoju težinu i može se postići određeni željeni efekt na kupca, a također putem istih elemenata mogu se i trebaju zadovoljavati razni kriteriji kao što su prvenstveno tehnološki, zakonski, ekološki. Obzirom da prodaja daje smisao proizvodnji, proizvođači su obvezni stalno preispitivati potrošačke navike, tržišne trendove a posebno konkurentske proizvode ukoliko žele ostvariti očekivanu dobit.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Lajić, Branka
Thesis Committee: Pasanec Preprotić, Suzana and Lajić, Branka and Banić, Dubravko
Defence date: 19 September 2016
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 37
Callnumber: LAJ 2016 LJU
Inventory number: Z731
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 06 Oct 2016 08:44
Last Modified: 06 Oct 2016 08:44
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2541

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year