Ljubić, Ivona (2016) Ambalaža u funkciji poboljšanja prodaje proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Lajić, Branka].
PDF
Z731_Ljubić_Ivona.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Ambalaža je ukratko zajednički naziv za raznovrsne materijale, u koje se smješta, umata i pakira roba. Prema tržišnim pokazateljima industrijska ambalaža je jedna od najbrže rastućih industrijskih grana, posebice u prehrambenoj industriji. Sama ambalaža ima višeznačnu funkciju od kojih je njena prodajna jedna od najznačajnijih. Dobro osmišljena i dizajnirana ambalaža uspostavlja direktnu vezu između potrošača i proizvođača, ona proizvodu daje dodatni smisao i privlači potrošača na kupnju, te stoga proizvođači moraju biti svjesni stalnog ulaganja u razvoja ambalaže, posvećujući pažnju svakom od njenih elemenata. Svaki element ima svoju težinu i može se postići određeni željeni efekt na kupca, a također putem istih elemenata mogu se i trebaju zadovoljavati razni kriteriji kao što su prvenstveno tehnološki, zakonski, ekološki. Obzirom da prodaja daje smisao proizvodnji, proizvođači su obvezni stalno preispitivati potrošačke navike, tržišne trendove a posebno konkurentske proizvode ukoliko žele ostvariti očekivanu dobit.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Lajić, Branka |
Thesis Committee: | Pasanec Preprotić, Suzana and Lajić, Branka and Banić, Dubravko |
Defence date: | 19 September 2016 |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 37 |
Callnumber: | LAJ 2016 LJU |
Inventory number: | Z731 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 06 Oct 2016 08:44 |
Last Modified: | 06 Oct 2016 08:44 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2541 |
Actions (login required)
View Item |