Brendiranje grada

Štenta, Meggie (2018) Brendiranje grada. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].

[img] PDF
Z896_Štenta_Meggie.pdf
Restricted to Registered users only

Download (2MB)

Abstract

Kroz ovaj rad nastojati će se dati jasan uvid u to što se sve podrazumijeva pod pojmom brendiranje grada te od kolike je to iznimne važnosti. Predmet ovog rada biti će brendiranje Grada Rovinja. U teorijskom dijelu predstavlja se značenje riječi brend i brendiranje u općenitom kontekstu, zatim se objašnjava što je to brendiranje grada i zašto je potrebno te koji su ciljevi primjene koncepcije brandinga i što to gradu omogućuje. Potom se prikazuje dobro razrađen primjer procesa uvođenja brandinga u gradove, temeljen na teoriji Marka Paliage, gradonačelnika Grada Rovinja. Raznim analiziranjem i istraživanjem grada, koristeći primarno kao bazu za rad odgovore ispitanika na ankete, kao produkt praktičnog dijela rada razvija se gradski proizvod koji ujedinjava funkciju igre i turističkog vodiča s ciljem predstavljanja Grada Rovinja kao upscale destinacije i promocija iste.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Rončević, Ante
Thesis Committee: Mrvac, Nikola and Rončević, Ante and Mikota, Miroslav
Defence date: 20 September 2018
Uncontrolled Keywords: brand, brendiranje grada, Grad Rovinj, igra, gradski proizvod, upscale destinacija, promocija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 40
Callnumber: RON 2018 ŠTE
Inventory number: Z896
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 04 Dec 2018 09:29
Last Modified: 04 Dec 2018 09:29
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2915

Actions (login required)

View Item View Item