Štenta, Meggie (2018) Brendiranje grada. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].
PDF
Z896_Štenta_Meggie.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Kroz ovaj rad nastojati će se dati jasan uvid u to što se sve podrazumijeva pod pojmom brendiranje grada te od kolike je to iznimne važnosti. Predmet ovog rada biti će brendiranje Grada Rovinja. U teorijskom dijelu predstavlja se značenje riječi brend i brendiranje u općenitom kontekstu, zatim se objašnjava što je to brendiranje grada i zašto je potrebno te koji su ciljevi primjene koncepcije brandinga i što to gradu omogućuje. Potom se prikazuje dobro razrađen primjer procesa uvođenja brandinga u gradove, temeljen na teoriji Marka Paliage, gradonačelnika Grada Rovinja. Raznim analiziranjem i istraživanjem grada, koristeći primarno kao bazu za rad odgovore ispitanika na ankete, kao produkt praktičnog dijela rada razvija se gradski proizvod koji ujedinjava funkciju igre i turističkog vodiča s ciljem predstavljanja Grada Rovinja kao upscale destinacije i promocija iste.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Rončević, Ante |
Thesis Committee: | Mrvac, Nikola and Rončević, Ante and Mikota, Miroslav |
Defence date: | 20 September 2018 |
Uncontrolled Keywords: | brand, brendiranje grada, Grad Rovinj, igra, gradski proizvod, upscale destinacija, promocija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 40 |
Callnumber: | RON 2018 ŠTE |
Inventory number: | Z896 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 04 Dec 2018 09:29 |
Last Modified: | 04 Dec 2018 09:29 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2915 |
Actions (login required)
View Item |