Tadić, Marina (2020) Dizajniranje slikovnice za djecu s disleksijom. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Brozović, Maja].
|
PDF
Z1003_Tadić_Marina.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Cilj je završnog rada dizajnirati slikovnicu koja bi olakšala proces čitanja te ga učinila ugodnijim iskustvom za djecu s disleksijom. Teorijski dio obuhvatit će problematiku disleksije s medicinskog i grafičkog stajališta. Utvrdit će se definicija disleksije, njezini uzroci i simptomi te kako utječe na samu sposobnost čitanja. Istražit će se tehnike i načini prilagodbe tiskanog medija putem grafičkog dizajna na primjeru slikovnice. Fokus će biti na oblikovanju tekstualnog sadržaja na način koji je najpogodniji za djecu s disleksijom u dobi od sedam do osam godina. Utvrdit će se pravilan odabir tipografije te uređenje i oblikovanje teksta za ciljanu skupinu. Također će se obrazložiti kako prilagoditi ostale elemente slikovnice poput ilustracija, pozadine i samog materijala. Na temelju analize i istraživanja svih aspekata disleksije stečeno će se znanje definirati putem smjernica kao svojevrsnih uputa za izradu tiskanog medija slikovnice prilagođenog djeci s disleksijom. Završno, sve istraženo primijenit će se u izradi autorske slikovnice s ciljem, ne samo olakšavanja procesa čitanja, već i poticanja želje za čitanjem te izgradnji djetetova samopouzdanja.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Brozović, Maja |
Thesis Committee: | Pibernik, Jesenka and Brozović, Maja and Dolić, Jurica |
Defence date: | 28 January 2020 |
Abstract in english: | The goal of this paper is to design a children's picture book for children with dyslexia. The paper discusses the issue of dyslexia from medical and designer's point of view. It will address the definition of dyslexia, its causes and symptoms in children with dyslexia, as well as how it affects their reading ability. The practical part of this paper will be focused on creating a children's picture book for children with dyslexia ages 7 to 8 by adjusting various elements of graphic design. After analysis and research, final guidelines will be formed to serve for creating a picture book for children with dyslexia. All that is learned will be applied when making the final picture book. Regarding this paper, the main goal is to make process of reading easier for children with dyslexia, as well as promoting reading and positively impacting children's self confidence. |
Uncontrolled Keywords: | slikovnica, disleksija, djeca s disleksijom, grafički dizajn, čitanje, grafički elementi |
Keywords in english: | picture book, dyslexia, children with dyslexia, graphic design, reading, elements of graphic design |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | BRO 2020 TAD |
Inventory number: | Z1003 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 30 Sep 2020 08:24 |
Last Modified: | 30 Sep 2020 08:24 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3169 |
Actions (login required)
View Item |