Užarević, Julia (2020) Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mustić, Daria].
|
PDF
Z1043_Užarević_Julia.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
U današnje vrijeme, prevelik pristup informacijama navodi firme na što veće eksponiranje vlastitog proizvoda. Tu dolazi i do samoga problema, a odnosi se na prenatrpanim informacijama o raznim proizvodima te nemogućnosti u pamćenju svih. Upravo zato dolazi i do velikog razvoja marketinške strategije. Sve više kampanja okreće se inovativnim načinima oglašavanja kako bi se istaknuli iz mnoštva te svojom kreativnošću pridobili pažnju kupca. U ovom radu navode se razni načini inovativnog oglašavanja te se većim dijelom bazira na gerila oglašavanje i njegove strategije. Govori se o definiciji pojma gerila oglašavanja te se spominje i razlika između tradicionalnog i inovativnog oglašavanja. Prikazano je nekoliko primjera ovakvog oglašavanja u Hrvatskoj i koliko je ono zastupljeno. Praktični dio prikazan je u obliku ankete kojom se nastoji utvrditi koje reakcije i doživljaje budi gerila oglašavanje te analizom podataka prikazuju se rezultati postavljenih teza. Isto tako kroz rad mogu se vidjeti razni primjeri inovativnih načina oglašavanja i njihova kreativnost.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mustić, Daria |
Thesis Committee: | Dolić, Jurica and Mustić, Daria and Jurković, Vanda |
Defence date: | 15 September 2020 |
Uncontrolled Keywords: | Gerila oglašavanje, inovativno oglašavanje, marketing, tradicionalno oglašavanje |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 35 |
Callnumber: | MUS 2020 UŽA |
Inventory number: | Z1043 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 04 Nov 2020 09:00 |
Last Modified: | 04 Nov 2020 09:00 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3213 |
Actions (login required)
View Item |