Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju

Užarević, Julia (2020) Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mustić, Daria].

[img]
Preview
PDF
Z1043_Užarević_Julia.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

U današnje vrijeme, prevelik pristup informacijama navodi firme na što veće eksponiranje vlastitog proizvoda. Tu dolazi i do samoga problema, a odnosi se na prenatrpanim informacijama o raznim proizvodima te nemogućnosti u pamćenju svih. Upravo zato dolazi i do velikog razvoja marketinške strategije. Sve više kampanja okreće se inovativnim načinima oglašavanja kako bi se istaknuli iz mnoštva te svojom kreativnošću pridobili pažnju kupca. U ovom radu navode se razni načini inovativnog oglašavanja te se većim dijelom bazira na gerila oglašavanje i njegove strategije. Govori se o definiciji pojma gerila oglašavanja te se spominje i razlika između tradicionalnog i inovativnog oglašavanja. Prikazano je nekoliko primjera ovakvog oglašavanja u Hrvatskoj i koliko je ono zastupljeno. Praktični dio prikazan je u obliku ankete kojom se nastoji utvrditi koje reakcije i doživljaje budi gerila oglašavanje te analizom podataka prikazuju se rezultati postavljenih teza. Isto tako kroz rad mogu se vidjeti razni primjeri inovativnih načina oglašavanja i njihova kreativnost.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mustić, Daria
Thesis Committee: Dolić, Jurica and Mustić, Daria and Jurković, Vanda
Defence date: 15 September 2020
Uncontrolled Keywords: Gerila oglašavanje, inovativno oglašavanje, marketing, tradicionalno oglašavanje
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 35
Callnumber: MUS 2020 UŽA
Inventory number: Z1043
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 04 Nov 2020 09:00
Last Modified: 04 Nov 2020 09:00
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3213

Actions (login required)

View Item View Item