Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda

Bolić, Rino (2021) Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mustić, Daria].

[img]
Preview
PDF
Z1091_Bolić_Rino.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Tema završnog rada je istražiti i teorijskim hipotezama potvrditi utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda. U svrhu rada izradit će se prijedlog dizajna ambalaže za prehrambeni proizvod. Razvoj interneta i društvenih medija proširio je pojam vizualne komunikacije; osim aspekta dizajna, jezika i kompozicijskih načela, bitno je kome i kada se prenosi poruka. Današnji informacijski sustavi i baze podataka u integraciji s marketingom omogućavaju precizno oglašavanje proizvoda onim potrošačima koje će to zanimati. Dakako, element kreativnog i originalnog dizajna vizualnog sadržaja nosi velik udio u poticanju interesa za proizvod. Dizajn ambalaže je okosnica identiteta proizvoda (robne marke). Ako se procesu dizajniranja od početka pristupi strpljivo i temeljito, rezultat može biti dugovječan dizajn koji će pomoći proizvodu da pronađe stabilno mjesto na tržištu i stvori simpatije potrošača. Bitno je imati na umu kulturološke značajke tržišta koje je ciljano, profil i navike ciljanog potrošača, ali i konkurenciju. Diferencijacija proizvoda na tržištu faktor je koji se mora uzeti u obzir. Svaki proizvod zahtjeva branding (vizualni karakter i identifikacija), prilagođen karakteristikama proizvoda. Različito se pristupa brandingu novih robnih marki, kao i rebrandingu dugovječnih robnih marki, te se samo bitni atributi identiteta robne marke uzimaju u obzir kod razvoja novih ideja za vizualna rješenja. Oglašavanje prehrambenih proizvoda sveprisutan je okidač interesa potrošača. Proizvođači hrane su dio jedne od najvećih industrija na svijetu i njihova je moć veća od utjecaja na odluke o kupnji; radi se o utjecaju na zdravlje potrošača ovisno kakvu hranu prodaju. Pažljivim odabirom tipa vizualne komunikacije, boja, elemenata i poruke koja se prenosi, može se doprijeti u umove potrošača i postići željeni efekt kod prodaje.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mustić, Daria
Thesis Committee: Dolić, Jurica and Mustić, Daria and Bota, Josip
Defence date: 14 July 2021
Uncontrolled Keywords: vizualna komunikacija, marketing, ambalaža, branding, potrošači
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 27
Callnumber: MUS 2021 BOL
Inventory number: Z1091
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 08 Mar 2023 12:35
Last Modified: 08 Mar 2023 12:35
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3373

Actions (login required)

View Item View Item