Bolić, Rino (2021) Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mustić, Daria].
|
PDF
Z1091_Bolić_Rino.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Tema završnog rada je istražiti i teorijskim hipotezama potvrditi utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda. U svrhu rada izradit će se prijedlog dizajna ambalaže za prehrambeni proizvod. Razvoj interneta i društvenih medija proširio je pojam vizualne komunikacije; osim aspekta dizajna, jezika i kompozicijskih načela, bitno je kome i kada se prenosi poruka. Današnji informacijski sustavi i baze podataka u integraciji s marketingom omogućavaju precizno oglašavanje proizvoda onim potrošačima koje će to zanimati. Dakako, element kreativnog i originalnog dizajna vizualnog sadržaja nosi velik udio u poticanju interesa za proizvod. Dizajn ambalaže je okosnica identiteta proizvoda (robne marke). Ako se procesu dizajniranja od početka pristupi strpljivo i temeljito, rezultat može biti dugovječan dizajn koji će pomoći proizvodu da pronađe stabilno mjesto na tržištu i stvori simpatije potrošača. Bitno je imati na umu kulturološke značajke tržišta koje je ciljano, profil i navike ciljanog potrošača, ali i konkurenciju. Diferencijacija proizvoda na tržištu faktor je koji se mora uzeti u obzir. Svaki proizvod zahtjeva branding (vizualni karakter i identifikacija), prilagođen karakteristikama proizvoda. Različito se pristupa brandingu novih robnih marki, kao i rebrandingu dugovječnih robnih marki, te se samo bitni atributi identiteta robne marke uzimaju u obzir kod razvoja novih ideja za vizualna rješenja. Oglašavanje prehrambenih proizvoda sveprisutan je okidač interesa potrošača. Proizvođači hrane su dio jedne od najvećih industrija na svijetu i njihova je moć veća od utjecaja na odluke o kupnji; radi se o utjecaju na zdravlje potrošača ovisno kakvu hranu prodaju. Pažljivim odabirom tipa vizualne komunikacije, boja, elemenata i poruke koja se prenosi, može se doprijeti u umove potrošača i postići željeni efekt kod prodaje.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mustić, Daria |
Thesis Committee: | Dolić, Jurica and Mustić, Daria and Bota, Josip |
Defence date: | 14 July 2021 |
Uncontrolled Keywords: | vizualna komunikacija, marketing, ambalaža, branding, potrošači |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 27 |
Callnumber: | MUS 2021 BOL |
Inventory number: | Z1091 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 08 Mar 2023 12:35 |
Last Modified: | 08 Mar 2023 12:35 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3373 |
Actions (login required)
View Item |