Psihologija boje u marketingu i brendiranju

Hodak, Luka (2021) Psihologija boje u marketingu i brendiranju. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Budimir, Ivan].

[img] PDF
Z1151_Hodak_Luka.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Putem ovog rada interpretirati će se psihološki utjecaj boje u marektingu i brendiranju te kako boja psihološki utječe na pojedinog potrošača. Svrha istraživanja je pokazati na koji način različite boje utječu na psihološki pogled potrošača i koliko zapravo odabir boje u marketingu i brendiranju utječe na kupca, bio on toga svjestan ili ne. Rad će istaknuti komponente koje su bitne za pojašnjenje svake boje te objasniti asocijacije koje one pobuđuju. Osim toga, statistički i grafički će se prikazati psihološki utjecaj boje u marketingu i brendiranju na potrošača, kako koja boja utječe na njih te koje osjećaje pobuđuje u njima. Istraživanje je provedeno putem internetskog anketnog upitnika u kojemu je sudjelovalo 70 ispitanika s područja Republike Hrvatske.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Budimir, Ivan
Thesis Committee: Bratić, Diana and Budimir, Ivan and Modrić, Damir
Defence date: 17 September 2021
Uncontrolled Keywords: boja, psihologija boja, brend, marketing
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 33
Callnumber: BUD 2021 HOD
Inventory number: Z1151
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 24 Mar 2023 11:56
Last Modified: 24 Mar 2023 11:56
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3435

Actions (login required)

View Item View Item