Hodak, Luka (2021) Psihologija boje u marketingu i brendiranju. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Budimir, Ivan].
PDF
Z1151_Hodak_Luka.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Putem ovog rada interpretirati će se psihološki utjecaj boje u marektingu i brendiranju te kako boja psihološki utječe na pojedinog potrošača. Svrha istraživanja je pokazati na koji način različite boje utječu na psihološki pogled potrošača i koliko zapravo odabir boje u marketingu i brendiranju utječe na kupca, bio on toga svjestan ili ne. Rad će istaknuti komponente koje su bitne za pojašnjenje svake boje te objasniti asocijacije koje one pobuđuju. Osim toga, statistički i grafički će se prikazati psihološki utjecaj boje u marketingu i brendiranju na potrošača, kako koja boja utječe na njih te koje osjećaje pobuđuje u njima. Istraživanje je provedeno putem internetskog anketnog upitnika u kojemu je sudjelovalo 70 ispitanika s područja Republike Hrvatske.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Budimir, Ivan |
Thesis Committee: | Bratić, Diana and Budimir, Ivan and Modrić, Damir |
Defence date: | 17 September 2021 |
Uncontrolled Keywords: | boja, psihologija boja, brend, marketing |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | BUD 2021 HOD |
Inventory number: | Z1151 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 24 Mar 2023 11:56 |
Last Modified: | 24 Mar 2023 11:56 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3435 |
Actions (login required)
View Item |