Analiza upotrebe društvenih mreža kao komunikacijskog medija

Vidović, Karlo (2022) Analiza upotrebe društvenih mreža kao komunikacijskog medija. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].

[thumbnail of Z1250_Vidović_Karlo.pdf] PDF
Z1250_Vidović_Karlo.pdf

Download (1MB)

Abstract

Društvene mreže su danas postale dominantni komunikacijski alat, kako korporativni, tako i personalni. Kompanije se putem društvenih mreža oglašavaju, plasiraju različite informacije, te održavaju kontakt s korisnicima. Društvena mreža se definira kao lanac pojedinaca i njihovih osobnih veza. Proširenje vlastitih veza s drugim ljudima tehnika je koja se može koristiti iz osobnih ili poslovnih razloga. Aplikacije društvenih mreža koriste asocijacije između pojedinaca kako bi dodatno olakšale stvaranje novih veza s drugim ljudima. Društvene mreže, koje su gotovo postale dio naše svakodnevice, uspostavile su nove komunikacijske strukture i ponašanja u društvu. Stranice kao što su Facebook, Twitter i LinkedIn pružaju mehanizam za okupljanje pojedinaca na temelju raznih čimbenika kao što su postojeća prijateljstva, zajednički interesi ili posao. Ljudi su otkrili kako korištenje društvenih mreža može olakšati komunikaciju i razmjenu/dijeljenje misli i ideja. U ovom završnom radu prikazan presjek najkorištenijih društvenih mreža kroz njihov razvoj, broj korisnika, te tipove objava. Također su se ispitivali stavovi korisnika društvenih mreža o njihovim navikama korištenja društvenih mreža. U tu svrhu je provedeno istraživanje, a kao instrument istraživanja se koristila anketa. Rezultati dobiveni anketiranjem su analizirani. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kao dobre smjernice za poduzeća koja žele koristiti društvene mreže za svoju poslovnu komunikaciju da lakše targetiraju svoje sadašnje i buduće korisnike.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Bratić, Diana
Thesis Committee: Bates, Irena and Bratić, Diana and Pasanec Preprotić, Suzana
Defence date: 23 September 2022
Uncontrolled Keywords: društvene mreže, informacije, komunikacija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 35
Callnumber: BRA 2022 VID
Inventory number: Z1250
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 24 Nov 2023 09:22
Last Modified: 24 Nov 2023 09:22
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3544

Actions (login required)

View Item View Item