Kajtar, Kristina (2008) Redizajn knjige. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
PDF
Z53_Kajtar_Kristina.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Mnogi citatelji koji su knjigu kao vec gotov proizvod uzeli u ruku ne mogu niti zamisliti put koji je ta knjiga prošla, sve od rukopisa pa do gotove knjige. Na tom putu osim autora na njezinoj izradi sudjeluju i graficki dizajneri koji oblikuju rukopise prije nego knjiga dođe u ruke citatelja. Dizajneru je bitno poslati kupcima poruku i to na nacin da ce omot knjige oblikovati prilagođeno temi te knjige. Stanje na tržištu zahtjeva od dizajnera pronalaženje novih nacina kako istaci proizvod od konkurencije i privuci pozornost kupca. Tu su uvijek i ocekivanja kupca u smislu kvalitetnog proizvoda s konkurentnom cijenom. Treba također vidjeti što proizvod cini posebnim i zašto bi baš taj proizvod kupci prihvatili prije drugih. Ne treba ni zanemariti ciljeve koje je dizajner postavio knjizi kao proizvodu u buducnosti, što se od te knjige ocekuje. Preciznim definiranjem svega navedenog dolazimo do kvalitetnog dizajna. Funkcija omotnice je, prije svega, privuci pažnju pri odabiru proizvoda. Projekcija onoga što želimo postici je upravo dizajn koji je vizualni vokabular naših želja. On spaja razlicite elemente: proizvod, poruku i marketinšku komunikaciju.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Defence date: | 2008 |
Uncontrolled Keywords: | redizajn, knjige, tipografija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | pib 2008 kaj |
Inventory number: | Z53 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:41 |
Last Modified: | 22 May 2014 09:00 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1034 |
Actions (login required)
View Item |