Kapović, Dominik (2009) Usporedba ekološkog aspekta konvencionalne grafičke reprodukcije u odnosu na web tehnologiju. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bolanča, Zdenka].
PDF
Z110_Kapović_Dominik.pdf Restricted to Registered users only Download (734kB) |
Abstract
U ovom završnom radu prikazuje se teoretski osvrt na konvencionalne i moderne tehnike grafičke reprodukcije kao mogući izvor utjecaja na kvalitetu okoliša. Uz pomoć različitih metoda usporedit će se koliko je određeni grafički proizvod pogodan za proizvodnju i upotrebu. Razmotrit će se i posljedice životnog ciklusa grafičkog proizvoda na globalna ekološka pitanja kao što su globalno zagrijavanje i problem opasnog elektroničkog otpada. Osim procesa u grafičkoj tehnologiji koji utječu na kvalitetu okoliša u obzir su uzeti i drugi faktori u životnom ciklusu grafičkoga proizvoda. Tu su od velike važnosti postotci vezani uz emisiju ugljičnog dioksida odnosno koji ih korak života grafičkog proizvoda najviše emitira te kako ih se može korigirati. Osim ekološkog aspekta raspravlja se i o efektivnosti grafičkog proizvoda tj. njihovoj upotrebi od strane korisnika. Danas se često postavljaju pitanja kakav grafički proizvod je bolji po okoliš; tiskani ili elektronički, no odgovor na to pitanje zapravo nije tako jednostavan kao što se čini na prvi pogled i ovaj završni rad će pomoći u boljem raspoznavanju pozitivnih i negativnih strana takvih proizvoda s ekološkog stajališta.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bolanča, Zdenka |
Defence date: | 2009 |
Uncontrolled Keywords: | grafička reprodukcija, web tehnologija, efekt staklenika, ekologija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 21 |
Callnumber: | bolz 2009 kap |
Inventory number: | Z110 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:42 |
Last Modified: | 21 May 2014 09:02 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1100 |
Actions (login required)
View Item |