Razina interaktivnosti i potencijal e-knjige, te implementacija u sustave e-obrazovanja

Šestak, Antonija (2013) Razina interaktivnosti i potencijal e-knjige, te implementacija u sustave e-obrazovanja. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mrvac, Nikola].

[img]
Preview
PDF
DB285_Sestak_Antonija.pdf

Download (968kB) | Preview

Abstract

U suvremenom multimedijskom okružju sve je veći pomak od tiskanih medija prema e-medijima, kao i sve veći pomak od klasičnih oblika učenja prema učenju u koje su integrirani različiti oblici za e-učenje. U sljedećih nekoliko godina očekuje se još veći pomak. U skladu s time određeno je i težište ovog diplomskog rada. Ovim diplomskim radom istražiti će se i opisati te razjasniti navedeni pomaci. Novi oblici učenja koji u sebi imaju integrirane različite oblike e-učenja te koji su u sve većoj mjeri bazirani na web 2.0 tehnologijama omogućuju nove načine prikaza i vrednovanja informacija i znanja temeljenog na istima. U skladu s time pojavljuje se i sve veći potencijal koji omogućuje uspješnije i efikasnije učenje. Osim stjecanja statičnog znanja nove tehnologije u značajno većoj mjeri omogućuju i stvaranje okružja u kojem studenti stječu nužne kompetencije za 21. stoljeće. Novim oblicima obrazovanja omogućuje se korisnicima jedinstveno iskustvo koje uključuje značajno veću interakciju s ostalim kolegama kao i s nastavnicima nego što je to moguće kod klasičnih oblika učenja. Suvremeni oblici multimedijalnih prikaza u sve većoj mjeri omogućuju osim vizualnih podražaja i sve češće korištenje različitih načina koji omogućuju uključivanje i ostalih osjetila.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mrvac, Nikola
Defence date: 26 September 2013
Abstract in english: In modern multimedia environment shiffting from printed media to electronic (e-media) is getting faster, as well as the shift from classic way of learning to the one with integrated e-learning forms. In the next few years even bigger shift is expected. This consequently defines the subject of the thesis. It will explore, describe and explain specified procedures. New learning ways with integrated forms of e-learning, based increasingly on web 2.0 technologies, enable new forms of presentation and evaluation of the information and knowledge based on the above. Accordingly, the potential of successful and efficient learning is becoming greater. New technologies enable not only static knowledge gain, but also the development of environment for gaining 21. century skills. New forms of education enable users the unique experiance including more interaction with colleagues as well as teachers than can be achieved through classic learning ways. Apart from visual stimulation, modern forms of multimedia presentation increasingly enable the use of other senses.
Uncontrolled Keywords: e-knjiga, e-učenje, interaktivnost, nove tehnologije
Keywords in english: e-book, e-learning, interactivity, new technologies
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 77
Callnumber: mrv 2013 šes
Inventory number: DB 285
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Apr 2014 13:52
Last Modified: 15 Apr 2014 13:52
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1533

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year