Kožar, Ivana (2013) Djelovanje tipografije i grafičkog dizajna na ponašanje publike. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
PDF
Z446_Kozar_Ivana.pdf Restricted to Registered users only Download (3MB) |
Abstract
Djelovanje tipografije i grafičkog dizajna na ponašanje publike Tipografija i grafički dizajn usko su vezani, te ih zajedno primjenjujemo kako bi stvarali poruke namijenjene određenoj publici koristeći veličine, boje, oblike, odnose i medijski prostor. Načela kojima informacija putem tipografije i grafičkog dizajna može utjecati na ponašanje primatelja poruke postavili su autori knjige “How typography & Graphic design influence behavior“, Steven Helller & Mirko Ilić. Postavljena načela biti će vodilja u stvaranju forme završnog rada i na temelju njih izraditi će se eksperimentalni dio završnog rada uz proučavanje i usporedbu dobivenih rezultata. U eksperimentalnom dijelu, metodom ankete na vlastitim i predloženom radovima s minimalno deset anketiranih primaoca informacija, izvršit će se procjenu uspješnosti dizajna i tipografije bodovanjem i svrstavanjem radova u grupe. Cilj ovog završnog rada je prikazati kako tipografija i dizajn kroz različite načine mogu utjecati na ponašanje publike i stvaranje različitih utisaka.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Defence date: | 18 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | Grafički dizajn, tipografija, poruka, publika |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 55 |
Callnumber: | pib 2013 kož |
Inventory number: | Z446 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 18 Apr 2014 10:00 |
Last Modified: | 18 Apr 2014 10:00 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1705 |
Actions (login required)
View Item |