Djelovanje tipografije i grafičkog dizajna na ponašanje publike

Kožar, Ivana (2013) Djelovanje tipografije i grafičkog dizajna na ponašanje publike. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img] PDF
Z446_Kozar_Ivana.pdf
Restricted to Registered users only

Download (3MB)

Abstract

Djelovanje tipografije i grafičkog dizajna na ponašanje publike Tipografija i grafički dizajn usko su vezani, te ih zajedno primjenjujemo kako bi stvarali poruke namijenjene određenoj publici koristeći veličine, boje, oblike, odnose i medijski prostor. Načela kojima informacija putem tipografije i grafičkog dizajna može utjecati na ponašanje primatelja poruke postavili su autori knjige “How typography & Graphic design influence behavior“, Steven Helller & Mirko Ilić. Postavljena načela biti će vodilja u stvaranju forme završnog rada i na temelju njih izraditi će se eksperimentalni dio završnog rada uz proučavanje i usporedbu dobivenih rezultata. U eksperimentalnom dijelu, metodom ankete na vlastitim i predloženom radovima s minimalno deset anketiranih primaoca informacija, izvršit će se procjenu uspješnosti dizajna i tipografije bodovanjem i svrstavanjem radova u grupe. Cilj ovog završnog rada je prikazati kako tipografija i dizajn kroz različite načine mogu utjecati na ponašanje publike i stvaranje različitih utisaka.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: 18 September 2013
Uncontrolled Keywords: Grafički dizajn, tipografija, poruka, publika
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 55
Callnumber: pib 2013 kož
Inventory number: Z446
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 18 Apr 2014 10:00
Last Modified: 18 Apr 2014 10:00
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1705

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year