Borak, Mihaela (2013) Uloga boja u dizajnu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mandić, Lidija].
PDF
Z383_Borak_Mihaela.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Cilj svakog dizajnera je ostaviti odreĎeni dojam na klijente. To se postiţe raznim elementima dizajna, a boje pri tome imaju značajnu ulogu. 80% informacija koje mozak dobije su vizualne, pa je prema tome pravilan izbor boja pola uspjeha do uspješnog dizajna. Boje su ono što najprije uočimo prije teksta i prije grafičkih detalja. Moderna znanost pokušava ustanoviti kakva je veza izmeĎu dopadljivosti nekih boja i ljudskog potencijala. Ljudi različito reagiraju na odreĎenu boju. Djeluju direktno na našu podsvijest i raspoloţenje, privlače nas ili odbijaju. Boje imaju i svoje skriveno značenje, prenose odreĎenu poruku koja je univerzalna. Marketing ima ulogu da te potrebe izazove i pojača te da proda proizvod. U završnom radu provedena su istraţivanja doţivljaja različitih boja na anketiranu populaciju. Ispitanicima su putem online ankete pokazani samostalno izraĎeni propagandni materijali istog sadrţaja, ali različitih boja. Na temelju rezultata ustanovljeno je koja im se boja najviše sviĎa i koju boju bi koristili za reklamiranje Hrvatske.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Defence date: | 16 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | povijest boja, psihologija boja, marketing |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 28 |
Callnumber: | man 2013 bor |
Inventory number: | Z383 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 13:36 |
Last Modified: | 22 Apr 2014 13:36 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1743 |
Actions (login required)
View Item |