Gerila marketing u grafičkoj industriji

Sršen, Josipa (2014) Gerila marketing u grafičkoj industriji. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Palić, Mirko].

[img] PDF
Z566_Srsen_Josipa.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Gerila marketing označava nekonvencionalne metode oglašavanja kojima se uz minimalan budžet na inovativan i kreativan način nastoji postići maksimalan učinak. U ovom radu analizirala se i razlika između tradicionalnog i gerilskog marketinga,što je bitno za shvaćanje uloge gerile u današnjem marketingu. Preko primjera iz prakse prikazana je primjena i široke mogućnosti gerila marketinga u grafičkoj industriji. Provelo se i online istraživanje kojim se željelo saznati mišljenje javnosti o gerila marketingu, te razumijevanje općenitih karakteristika koje podrazumijeva korištenje gerila marketinga. Njime se željelo prikazati kako ova podvrsta marketinga djeluje na ljude i kakve emocije izaziva.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Palić, Mirko
Defence date: 19 September 2014
Uncontrolled Keywords: marketing, kreativnost, grafička industrija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 33
Callnumber: pal 2014 srš
Inventory number: Z566
Depositing User: Antonia Grgurović
Status: Unpublished
Date Deposited: 23 Sep 2014 07:43
Last Modified: 23 Sep 2014 07:43
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2126

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year