Sršen, Josipa (2014) Gerila marketing u grafičkoj industriji. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Palić, Mirko].
PDF
Z566_Srsen_Josipa.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Gerila marketing označava nekonvencionalne metode oglašavanja kojima se uz minimalan budžet na inovativan i kreativan način nastoji postići maksimalan učinak. U ovom radu analizirala se i razlika između tradicionalnog i gerilskog marketinga,što je bitno za shvaćanje uloge gerile u današnjem marketingu. Preko primjera iz prakse prikazana je primjena i široke mogućnosti gerila marketinga u grafičkoj industriji. Provelo se i online istraživanje kojim se željelo saznati mišljenje javnosti o gerila marketingu, te razumijevanje općenitih karakteristika koje podrazumijeva korištenje gerila marketinga. Njime se željelo prikazati kako ova podvrsta marketinga djeluje na ljude i kakve emocije izaziva.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Palić, Mirko |
Defence date: | 19 September 2014 |
Uncontrolled Keywords: | marketing, kreativnost, grafička industrija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | pal 2014 srš |
Inventory number: | Z566 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 23 Sep 2014 07:43 |
Last Modified: | 23 Sep 2014 07:43 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2126 |
Actions (login required)
View Item |