Kuntić, Mirna (2017) Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Matijević, Mile].
|
PDF
Z799_Kuntić_Mirna.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
U današnjem svijetu oglašavanja digitalna, odnosno on-line komunikacija je postala nezaobilazni dio marketinške strategije svake tržišno orijentirane tvrtke, udruge, ili marke proizvoda (eng. branda). Također, istraživanja pokazuju da danas gotovo sve ciljne skupine potencijalnih potrošača na internetu provode više od nekoliko sati dnevno, a sve je veća i popularnost društvenih mreža. Stoga se u ovom završnom radu obrađuje komunikacijska strategija na društvenim mrežama na primjeru dvije konkurentne multi-brand trgovine obuće. Nakon recentne analize tržišta (analiza proizvoda, cijena, trgovina i online trgovina) te oglašavanja, analizira se korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj (važnost i navike korištenja, konzumacija medija, trendovi u digitalnoj komunikaciji, predviđanja). Analiza digitalne marketinške strategije konkurenata na društvenim mrežama potkrijepljena je upitnikom usmjerenim na kupce kojim se ispituje njihov stav o digitalnoj komunikaciji, usporedba komunikacije konkurenata i utjecaj komunikacije na kupnju, a koji pokazuje da digitalna marketinška strategija analiziranih prodavaonica nije potpuna. Nakon analize dobivenih rezultata u zaključku se navode preporuke i smjernice za unaprjeđenje digitalne marketinške strategije.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Matijević, Mile |
Thesis Committee: | Mrvac, Nikola and Matijević, Mile and Mikota, Miroslav |
Defence date: | 20 September 2017 |
Abstract in english: | In contemporary advertising world, digital communication is inevitable part of marketing strategy of every market oriented company, organization, or brand. Furthermore, researches show that almost every target group of potentional customers spends more than a few hours daily on Internet. Also, popularity of social media grows. Because of the said reasons, this bacchelor paper analises communication strategy od social media on two competitive multi-brand shoe stores. After recent market analysis (analysis of product, prices, stores, and online stores), usage of social media in Croatia is being analysed (importance and usage habits, media consumption, digital communication trends, predictions). Digital marketing strategy analysis is supported by a questionnaire focused on customers, which questions their attitude towards digital communication, compares communication of competitors and its influence on purchasing the products. Questionnaire shows that digital marketing strategy of said stores is not complete, and could be improved. After questionnaire result analysis, conclusion contains reccomendations and guidelines for improvement of digital marketing strategy. |
Uncontrolled Keywords: | digitalna marketinška komunikacija, brend, marketinški miks, oglašavanje, društvene mreže |
Keywords in english: | digital marketing strategy, communication, brand, marketing mix, advertising, social media |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 39 |
Callnumber: | MAT 2017 KUN |
Inventory number: | Z799 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 28 Sep 2017 09:30 |
Last Modified: | 28 Sep 2017 09:30 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2722 |
Actions (login required)
View Item |