Izrada multimedijskog interaktivnog videa u svrhu promidžbe muzeja

Perica, Emilija (2018) Izrada multimedijskog interaktivnog videa u svrhu promidžbe muzeja. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Skala, Tibor].

[img] PDF
DB736_Perica_Emilija.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U ovom radu istražen je utjecaj interaktivnog multimedijskog video prikaza na posjetitelje interpretacijskog centra u sklopu muzeja sa svrhom boljeg i zanimljivijeg iskustva posjetitelja. U teorijskom djelu detaljnije je opisano što je to korisničko iskustvo te njegov razvojni proces koji uključuje definiranje strategije i ciljane publike, analizu sadržaja, stvaranje shematskog prikaza stranice i na kraju sam dizajn korisničkog iskustva. Osim toga, definirano je i korisničko sučelje, kao i objašnjeno što su interakcija i gestikulacija, te programski jezici od kojih su pobliže objašnjeni HTML, CSS i JavaScript. Uz to je definirano i što je multimedija te što se sve ubraja pod multimedijske elemente, a posebno je istaknut i objašnjen interaktivni video. U praktičnom dijelu rada opisan je i predstavljen proces izrade interaktivnog videa. Za izradu su korišteni postojeći video zapisi snimljeni za potrebe muzeja, a programiranjem je omogućeno da video postane interaktivan. Na kraju je na određenom broju ispitanika provedeno testiranje u kojem je ispitan utjecaj interaktivnog videa na gledatelje. Rezultati su statistički obrađeni i predstavljeni u radu.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Skala, Tibor
Thesis Committee: Stanić Loknar, Nikolina and Skala, Tibor and Rudolf, Maja
Defence date: 18 September 2018
Abstract in english: This paper explores the influence of an interactive multimedia video of visitors at the interpreting center, located in the museum. The main purpose of the paper is to increase interest in the video, by highlighting the experience of previous guests. The theoretical part explains the definition of customer service and its development process. This process includes: defining strategies and target audiences, analyzing the content, creating page views schemes, and clarifying the user experiences. Moreover, the paper defines the user interface, interaction, and gesture, as well as HTML, CSS and JavaScript programming languages. In addition, it clarifies the meaning of multimedia, in particular, an interactive video. The practical part describes the process of creating an interactive video. For the purpose of this paper existing video records were used, while programming enabled the video to become interactive. Finally, a survey was conducted on several respondents who tested the impact of interactive video on viewers. The results are statistically processed and presented in the paper.
Uncontrolled Keywords: korisničko iskustvo, korisničko sučelje, multimedija, interaktivni video, promidžba
Keywords in english: user experience, user interface, multimedia, interactive video, promotion
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 52
Callnumber: SKA 2018 PER
Inventory number: DB736
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 20 Dec 2018 12:39
Last Modified: 20 Dec 2018 12:39
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2945

Actions (login required)

View Item View Item