Situacijsko učenje s grafičkim kontekstom u nastavi matematike

Budić, Ivan (2019) Situacijsko učenje s grafičkim kontekstom u nastavi matematike. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Budimir, Ivan].

[img]
Preview
PDF
Z982_Budić_Ivan.pdf

Download (545kB) | Preview

Abstract

Način izlaganja matematičkog nastavnog sadržaja u današnjem obliku nastave, kroz apstraktno učenje pojmova teško povezivih sa kontekstom stvarnog života, uvelike demotivira studente u učenju. Kao alternativa takvog oblika nastave nudi se situacijsko učenje: teorija učenja koja vrednuje znanje po njegovoj primjenjivosti, a koristi način poučavanja nastavnog sadržaja kroz simulaciju određene situacije iz konteksta stvarnog života. Teorijski dio rada bavi se analizom različitih oblika učenja, primjenom matematike u grafi- čkoj struci te primjenom situacijskog učenja u nastavi matematike. U praktičnom dijelu rada opisano je istraživanje te rezultati. Cilj rada bio je istražiti hoće li izmjena načina izlaganja matematičkog sadržaja na nastavi matematike na Grafičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu kroz situacijsko učenje sa grafičkim kontekstom pozitivno utjecati na kvalitetu učenja studenata, motivaciju za bavljenje grafičkom strukom te na motivaciju za daljnje savladavanje matematičkih sadržaja. Istraživanje je provedeno za vrijeme kolegija Matematika 2 te su rezultati prikupljani anketnim upitnikom. Zadatak je bio dizajnirati logotip i proizvod za brend fiktivne tvrtke namještaja za djecu koristeći principe škole dizajna Bauhaus koja se temelji na jednostavnosti forme i korištenju geometrijskih oblika u dizajnu. Prema rezultatima ankete većina ispitanika je pozitivno reagirala na takav oblik nastave te im je princip povezivanja grafičkog dizajna i matematičkog sadržaja povećao interes za strukom, kao i za matematikom.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Budimir, Ivan
Thesis Committee: Žiljak Stanimirović, Ivana and Budimir, Ivan and Jurković, Vanda
Defence date: 24 September 2019
Uncontrolled Keywords: situacijsko učenje, grafički dizajn, matematički sadržaj
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 21
Callnumber: BUD 2019 BUD
Inventory number: Z981
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 04 Feb 2020 10:00
Last Modified: 04 Feb 2020 10:00
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3095

Actions (login required)

View Item View Item