Stipić, Dan (2019) Izrada 3D ljudskog modela u Blenderu i animiranje u Unityju. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
|
PDF
DB823_Stipić_Dan.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
U ovome radu opisan je postupak izrade 3D ljudskog modela koji je prilagođen za korištenje unutar sučelja za video igre. Objašnjavat će se postupak izrade 3d modela u Blenderu, na koje pojedinosti se treba paziti kako bi model bio spreman za animiranje, te zatim se nastavlja raditi u game engineima ili modulima za video igre poput Unityja ili Unreala. U ovom slučaju, koristit će se Unity sučelje, te će se prikazati postupak pripremanja modela za kretanje i interakciju unutar 3D svijeta Unity sučelja. Važan segment će biti orijentiran oko topologije (raspored poligona koji omogućuje deformacije na ispravan način) te kako se manipulira istom kako bi smanjili broj poligona i uštedjeli na memoriji a u isto vrijeme zadržali adekvatan broj da tijekom animiranja 3d modela, kretnje djeluju realistično. Pravilna topologija je ključna tijekom postavljanja kostiju, kako bi odnos između mreže(mesh) i kostiju bio ispravan.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Thesis Committee: | Mikota, Miroslav and Mrvac, Nikola and Matijević, Mile |
Defence date: | 25 September 2019 |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 40 |
Callnumber: | MRV 2019 STI |
Inventory number: | DB823 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 02 Jul 2020 09:13 |
Last Modified: | 02 Jul 2020 09:13 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3123 |
Actions (login required)
View Item |