Interaktivno oglašavanje

Todorovski, Doroteja (2020) Interaktivno oglašavanje. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mustić, Daria].

[img]
Preview
PDF
Z1042_Todorovski_Doroteja.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Oglašavanje je plaćeni i unaprijed isplanirani oblik komunikacije između proizvoda i kupca uz posredno sudjelovanje oglasa kao medija prenositelja informacije za promicanje ili prodaju proizvoda i usluga. Oglašavanje se razlikuje od klasičnog oblika prodaje po tome što poruka nije usmjerena na određenog pojedinca, već na širu masu ljudi. Kao što smo rekli, oglašavanje komunicira putem različitih masovnih medija, uključujući tradicionalne medije poput novina, časopisa, televizije, radio, vanjsko oglašavanje ili izravna pošta; i novi mediji kao što su internetski rezultati pretraživanja, blogovi, društveni mediji, web stranice ili tekstne poruke. Dvije glavne podjele oglašavanja su na tradicionalno i interaktivno oglašavanje. Tradicionalno oglašavanje podrazumijeva komunikaciju putem plakata, letaka, brošura, tv reklama, pošte i slično. Zbog nemogućnosti uzvraćanja povratne informacije korisnika oglašivaču, ovakav oblik oglašavanja se smatra jednosmjernom komunikacijom. Tu dolazi do glavne razlike između tradicionalnog i interaktivnog oglašavanja. Interaktivno oglašavanje funkcionira na principu dvosmjerne komunikacije uz vizualno privlačne elemente. Na temelju istraživanja putem dostupne literature i internetskih izvora o navedenoj temi, napisan je rad kroz poglavlja. U sklopu rada provedeno je i istraživanje na temu Interaktivnog oglašavanja. Za pisanje rada korištene su točne i provjerene činjenice. Rad je podijeljen na teorijski i praktičan dio – anketa.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mustić, Daria
Thesis Committee: Dolić, Jurica and Mustić, Daria and Jurković, Vanda
Defence date: 15 September 2020
Uncontrolled Keywords: oglašavanje, mediji, tradicionalno oglašavanje, interaktivno oglašavanje
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 43
Callnumber: MUS 2020 TOD
Inventory number: Z1042
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 04 Nov 2020 08:53
Last Modified: 04 Nov 2020 08:53
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3212

Actions (login required)

View Item View Item