Slišković, Lucija (2021) Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].
PDF
Z1112_Slišković_Lucija.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Marketing podrazumijeva sve procese koji sudjeluju u stvaranju nekog proizvoda s ciljem da se kupac zadovolji. Glavni zadaci kod marketinga su konstantna inovacija i stvaranje opcija koje će proizvod ili uslugu visoko pozicionirati. „4P“ (proizvod, cijena, distribucija i promocija) ključni su elementi za to. Ambalaža je sve ono u šta se pakira proizvod, ona štiti, ukrašava i transportira. U svojim počecima sama po sebi imala je značaj, međutim, razvoj društva i različitih industrija tražilo je konstantnu inovaciju ambalažnih materijala, oblika, tehnika te estetike ambalaže. Poboljšanju izgleda, oblika, kvalitete i svih svojstava ambalaže pridonose materijali; papir, karton, plastika, metal, staklo, drvo, tekstil. Funkcija ambalaže je sve veća, a neke od najvažnijih funkcija su zaštitna, transportna, prodajna, skladišna, ekološka, ekonomska i upotrebna. Podjele koje ambalaža ima su prema funkciji (primarna, sekundarna, tercijarna) i prema trajnosti (povratna i nepovratna). Posebna i najzahtjevnija skupina kupaca su djeca. Kako bi se zadovoljile njihove potrebe, želje, njihova mašta i pridobila vjernost potrebno je da ambalaža na prvom mjestu bude sigurna te da dizajn dobro razradi sve elemente na koje oni obraćaju pažnju, a to su oblik, boja te atraktivnost likova. Marketing i ambalaža su usko povezani pojmovi. Danas, jedno bez drugog gotovo da ne mogu, a ono što im je zajedničko da su i jedno i drugo neizostavni dio poslovanja i poslovne strategije. Jednu od najvažnijih uloga u marketingu ima ambalaža jer ona daje profil brandu.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bratić, Diana |
Thesis Committee: | Rudolf, Maja and Bratić, Diana and Stanić Loknar, Nikolina |
Defence date: | 15 September 2021 |
Uncontrolled Keywords: | 4P, proizvod, ambalaža, materijali, brand, djeca |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 39 |
Callnumber: | BRA 2021 SLI |
Inventory number: | Z1112 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 10 Mar 2023 13:05 |
Last Modified: | 10 Mar 2023 13:05 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3391 |
Actions (login required)
View Item |