Pažin, Tena (2022) Razvoj vizualnog identiteta novonastalog poduzeća. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].
|
PDF
Z1170_Pažin_Tena.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
U radu se istražuju postupci prilagođavanja vizualnog identiteta s vrstom djelatnosti koju predstavlja kao bi se demonstrirala uloga planiranja procesa bredniranja. Na taj način se objašnjava važnost planiranja u svim segmentima grafičke proizvodnje, pa tako i u procesu brendiranja koji se često zbog svoje kreativne dimenzije ispušta iz hodograma, a to je zapravo inicijalna faza jer pokazuje kako odabir strategije poslovanja utječe na kvalitetu izrade budućeg vizualnog identiteta. Vizualni identitet glavni je segment u predstavljanju poduzeća te kao takav donosio određen doživljaj o poduzeću kojim navodi potrošače na kupnju ili ostaje nezamijećen na tržištu. Dizajner pri osmišljavanju vizualnog identiteta koriste se brojnim elementima kao što su odabrani sustav boja, određena tipografija, različiti oblicima koji sačinjavaju vizualni identitet. Pojedini element vizualnog identiteta zahtijeva poznavanje psihologije boja, tipografije, oblika kako bi dizajner napravio smislenu cjelinu koja govori o poduzeću i istaknuo namjenu poduzeća koju potrošači prepoznaju. Međutim, kako bi se primijenio valjan odabir psihologije elemenata vizualnog identiteta, potrebno je odrediti strategiju poslovanja, odnosno planiranjem istražiti svrhu, stil i jedinstvenost poslovanja poduzeća. Proces planiranja ujedno pridonosi pravovremenom i kvalitetnom osmišljavanju imena i slogana poduzeća koji prenose misiju i viziju poduzeća potrošačima te se kao takvi izdvajaju se na tržištu. Također, proces planiranja uključuje izradu hodograma u planiranju grafičke proizvodnje što omogućuje jasan uvid u tijek i stanje proizvodnje, tko su odgovorene osobe, koji su vremenski rokovi, potrebna tehnologija i sl. što povoljno utječe na plasman na tržištu. Rezultat završnog rada je predloženi vizualni i verbalni identitet koji je napravljen u skladu s principima planiranja čime se potvrđuje važnost jedinstvenog planiranog pristupa brendiranja za određenu vrstu djelatnosti.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bratić, Diana |
Thesis Committee: | Rudolf, Maja and Bratić, Diana and Stanić Loknar, Nikolina |
Defence date: | 19 July 2022 |
Uncontrolled Keywords: | vizualni identitet, verbalni identitet, boja, tipografija, likovni oblici, planiranje |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 38 |
Callnumber: | BRA 2022 PAŽ |
Inventory number: | Z1170 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 17 Apr 2023 08:27 |
Last Modified: | 17 Apr 2023 08:27 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3456 |
Actions (login required)
View Item |