Dobrinčić, Dorotea (2022) Vizualni identitet i dizajn ambalaže za prirodne sokove. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rudolf, Maja].
PDF
Z1183_Dobrinčić_Dorotea.pdf Restricted to Registered users only Download (3MB) |
Abstract
Svjetsko tržište je preplavljeno mnoštvom proizvoda, odnosno zbog jako velikog izbora na tržištu, teško se isticati među konkurencijom. Sve je teže pridobiti ciljanu skupinu ljudi koji konzumiraju određeni sok. Kako bi sok bio uspješno plasiran na tržište, potrebno je osmisliti dobru kampanju sa vizualnim materijalima koji će privući ljude ka njemu te ostati zapamćen. U ovom radu opisan je proces kojim dizajner mora proći kako bi se izradio vizualni identitet i dizajn ambalaže za piće. Cilj rada je proći kroz proces izrade jednog kvalitetnog vizualnog identiteta za sokove. Uz sami dizajn, u ovom završnom radu je objašnjeno kako je prije svega važno proučiti konkurenciju, kakvom se predstavlja te što ona nudi. Metode istraživanje konkurencije zasnovane su na pretraživanju interneta i obilaskom trgovina.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Rudolf, Maja |
Thesis Committee: | Stanić Loknar, Nikolina and Rudolf, Maja and Koren Ivančević, Tajana |
Defence date: | 20 September 2022 |
Uncontrolled Keywords: | vizualni identitet, grafički dizajn, logotip, tipografija, boje |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 32 |
Callnumber: | RUD 2022 DOB |
Inventory number: | Z1183 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 10 Jul 2023 10:40 |
Last Modified: | 10 Jul 2023 10:40 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3471 |
Actions (login required)
View Item |