Suvremeni grafički dizajn i smjernice do uspješnog dizajnera

Ivančić, Snježana (2007) Suvremeni grafički dizajn i smjernice do uspješnog dizajnera. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img] PDF
D558_Ivančić_Snježana.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U ovoj radnji obuhvaćeni su najbitniji segmenti suvremenog grafičkog dizajna i smjernice do uspješnog dizajnera. Diplomski rad sastoji se od tri glavna poglavlja. Prvo poglavlje, «Teoretski dio» bavi se teorijom grafičkog dizajna i osnivanjem Hrvatskog dizajn centra. Govori o utjecaju grafičkog dizajna na stanje u Hrvatskoj, te o nekim dizajnerima koji su u proteklih godinu odnijeli vrijednije nagrade u Hrvatskoj i Svijetu. U drugom poglavlju, «Poslovanje u nekim grafičkim studijima» navedeni su intervjui sa Nikolom žinićem, Fadilom Džinićem i Adrianom Preda. Oni govore o radu u svojim studijima ili agencijama, o početku rada, zapošljavanju, razvoju grafičkog dizajna i na kraju daju par savjeta mladim dizajnerima. U trećem poglavlju, «Smjernice do uspješnog dizajnera» opisuje se rad u studiju, navode se kriteriji uspješnog rada, te dobre i loše strane prijavljivanja na javne natječaje.

Item Type: Diploma work - Pre-Bologna programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: July 2007
Abstract in english: In this thesis are main segments of living graphic design and guidance of successful designer included. The thesis consists of tree main chapters. The first chapter «Theoretical part» is doing with theory of graphic design and establishing of Croatian design centre. It is talking about effect of graphic design on situacion in Croatia and designers who took some important prizes last year in Croatia and world. In second chapter «Business activity in some graphic agencies» are interviews with Nikola Žinić, Fadil Džinić, and Adrian Preda included. They are talking about working in graphic studio, employment, how to start working in design, developement og graphic design, and at the end they are giving few advices for young designers. In third chapter «Guidance to successful designer» are work in studio and good and bad sides of signing in competition described.
Uncontrolled Keywords: grafički dizajn, dizajneri u Hrvatskoj, HDC, klijenti, publika, oglašavanje, reklama
Keywords in english: graphic design, designers in Croatia, HDC, clients, audience, advertising, advertisement
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 49
Callnumber: pib 2007 iva
Inventory number: D558
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Nov 2013 21:32
Last Modified: 26 May 2014 08:10
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/513

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year