Dujmušić, Dorela (2007) Reklamna provokacija kao izazov i mjera dizajnerskih odluka. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Jurković, Mato].
PDF
D569_Dujmušić_Dorela.pdf Restricted to Registered users only Download (5MB) |
Abstract
Ovaj diplomski rad obrađuje temu grafičkog dizajna, ali onaj dio struke koji traži pozornost publike izazivajući provokacije promatrača ili forsiranjem intimnih tema. Rad je podijeljen u pet cjelina. Prve dvije zapravo govore o razvoju reklamiranja te njihovo prolaženje kroz atraktivne stilove u prošlom stoljeću. Treća cjelina pokazuje kako se eksplatiranje čovjekovog tijela probija na tržište, a četvrta cjelina opisuje kako je taj pomak doveo do toga da je teško odrediti granicu u današnjem dizajnu koja bi publici ipak ostavila dio intime za sebe. Dok zadnje poglavlje diplomskog rada ukazuje kako se dizajn služi i sakrivenim vizualnim porukama koje bi ušle u podsvjest promatrača.
Item Type: | Diploma work - Pre-Bologna programme |
---|---|
Mentor name: | Jurković, Mato |
Defence date: | 2007 |
Uncontrolled Keywords: | stilovi 20-og stoljeća, reklama, reklamna provokacija, mjera dizajnerske odluke, brand, pin-up ilustracija, akt fotografija, subliminali |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 54 |
Callnumber: | jur 2007 duj |
Inventory number: | D569 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:32 |
Last Modified: | 22 May 2014 11:17 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/539 |
Actions (login required)
View Item |