Reklamna provokacija kao izazov i mjera dizajnerskih odluka

Dujmušić, Dorela (2007) Reklamna provokacija kao izazov i mjera dizajnerskih odluka. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Jurković, Mato].

[img] PDF
D569_Dujmušić_Dorela.pdf
Restricted to Registered users only

Download (5MB)

Abstract

Ovaj diplomski rad obrađuje temu grafičkog dizajna, ali onaj dio struke koji traži pozornost publike izazivajući provokacije promatrača ili forsiranjem intimnih tema. Rad je podijeljen u pet cjelina. Prve dvije zapravo govore o razvoju reklamiranja te njihovo prolaženje kroz atraktivne stilove u prošlom stoljeću. Treća cjelina pokazuje kako se eksplatiranje čovjekovog tijela probija na tržište, a četvrta cjelina opisuje kako je taj pomak doveo do toga da je teško odrediti granicu u današnjem dizajnu koja bi publici ipak ostavila dio intime za sebe. Dok zadnje poglavlje diplomskog rada ukazuje kako se dizajn služi i sakrivenim vizualnim porukama koje bi ušle u podsvjest promatrača.

Item Type: Diploma work - Pre-Bologna programme
Mentor name: Jurković, Mato
Defence date: 2007
Uncontrolled Keywords: stilovi 20-og stoljeća, reklama, reklamna provokacija, mjera dizajnerske odluke, brand, pin-up ilustracija, akt fotografija, subliminali
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 54
Callnumber: jur 2007 duj
Inventory number: D569
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Nov 2013 21:32
Last Modified: 22 May 2014 11:17
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/539

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year