Peruško, Martina (2009) Vizualne komunikacije u funkciji propagande proizvoda. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
D715_Peruško_Martina.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
U svijetu u kojem je gotovo svaki aspekt života iskomercijaliziran, a tržišna konkurencija i više nego velika, vrlo je važno znati se prilagoditi. Svaka tvrtka, a naročito neka novija, koja želi uspjeti i nametnuti se kvalitetom ili pak imidžem svojih proizvoda na tržištu, mora se oglašavati. Bez obzira na financijske mogućnosti tvrtke, oglašavanje je postalo imperativ – bez dobre propagandne kampanje šanse za uspjeh tvrtke, odnosno pojedinog proizvoda, su minimalne ili nikakve. Zbog toga, svaka tvrtka koja za svoj cilj ima uspjeh na tržištu i dominaciju nad konkurencijom, trebala bi koristiti usluge reklamne agencije. Takve agencije zapošljavaju stručan tim ljudi iz područja grafičkog dizajna. U tom kontekstu, grafički dizajneri postaju tvorci neke ideje koju putem sredstava vizualnih komunikacija prezentiraju publici, odnosno potrošačima, a oni će je, ovisno o tome kako je prezentiramo, prihvatiti ili odbiti. Danas je sve češći slučaj da dizajneri više gotovo i ne biraju sredstva kojima će se koristiti u namjeri ostvarenja većeg profita tvrtke za koju rade promidžbu te njihova komunikacija s potrošačima postupno prelazi u neki vid manipulacije. Budući ću se u skoroj budućnosti i sama susresti sa izazovima struke, ideja ovog rada je bila objediniti sva znanja stečena na studiju vezana uz područje grafičkog dizajna te u konačnici primijeniti ta znanja u praksi na način da napravim propagandnu kampanju za imaginarni proizvod postojeće tvrtke.
Item Type: | Diploma work - Pre-Bologna programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | July 2009 |
Uncontrolled Keywords: | vizualne komunikacije, oglašavanje, grafički dizajn, mediji, propagandna kampanja |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 38 |
Callnumber: | ple 2009 per |
Inventory number: | D715 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:34 |
Last Modified: | 20 May 2014 09:10 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/667 |
Actions (login required)
View Item |