Blazina, Marko (2009) Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
D759_Blazina_Marko.pdf Restricted to Registered users only Download (3MB) |
Abstract
U ovom radu provedeno je komunikološko istraživanje i analiza medijske moći u procesu hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. Istraživanje je usredotočeno na ispitivanju medijskih (vizualnih) korelacija između medijske zastupljenosti političkih stranaka te analiza utrošenih financijskih sredstava za promidžbu i propagandnu kampanju istih. Osim televizijskog sustava (koji i dalje obavlja funkciju najjačeg i najupečatljivijeg medija današnjice), istraživanje obuhvaća i dnevni tisak, odnosno analizu sadržaja dnevnih listova tijekom predizborne kampanje. Određenim analizama prikazane su i glavne osobine medijskog praćenja politika u predizbornom razdoblju parlamentarnih izbora 2007.godine kao i prikaz određenih smjerova i načina političke komunikacije između stranaka i građana. Osim političkih subjekata, detaljno je prikazano i sudjelovanje nestranačkih aktera kao i njihov utjecaj na izborni proces.
Item Type: | Diploma work - Pre-Bologna programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | September 2009 |
Uncontrolled Keywords: | predizborna kampanja, političke stranke, mediji, medijska zastupljenost, promidžba, propaganda, oglašavanje |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 57 |
Callnumber: | ple 2009 bla |
Inventory number: | D759 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:36 |
Last Modified: | 20 May 2014 09:17 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/743 |
Actions (login required)
View Item |