Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije

Blazina, Marko (2009) Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije. Diploma work - Pre-Bologna programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].

[img] PDF
D759_Blazina_Marko.pdf
Restricted to Registered users only

Download (3MB)

Abstract

U ovom radu provedeno je komunikološko istraživanje i analiza medijske moći u procesu hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. Istraživanje je usredotočeno na ispitivanju medijskih (vizualnih) korelacija između medijske zastupljenosti političkih stranaka te analiza utrošenih financijskih sredstava za promidžbu i propagandnu kampanju istih. Osim televizijskog sustava (koji i dalje obavlja funkciju najjačeg i najupečatljivijeg medija današnjice), istraživanje obuhvaća i dnevni tisak, odnosno analizu sadržaja dnevnih listova tijekom predizborne kampanje. Određenim analizama prikazane su i glavne osobine medijskog praćenja politika u predizbornom razdoblju parlamentarnih izbora 2007.godine kao i prikaz određenih smjerova i načina političke komunikacije između stranaka i građana. Osim političkih subjekata, detaljno je prikazano i sudjelovanje nestranačkih aktera kao i njihov utjecaj na izborni proces.

Item Type: Diploma work - Pre-Bologna programme
Mentor name: Plenković, Mario
Defence date: September 2009
Uncontrolled Keywords: predizborna kampanja, političke stranke, mediji, medijska zastupljenost, promidžba, propaganda, oglašavanje
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 57
Callnumber: ple 2009 bla
Inventory number: D759
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Nov 2013 21:36
Last Modified: 20 May 2014 09:17
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/743

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year